tisdag 22 augusti 2017

Tonic Nail Polish - Project Aloha

Hejsan på er. Idag visar jag ett lack från tonic nail polish.  Vilket jag har köpt via nagelgrupp på Facebook.
Project aloha det ingår i någon slags räddningsgrupp för djur o köpte man detta lack så gick en viss procent av pengarna dit. .
Detta är ett mörkare lila nästan plommonlila färg som skiftar i guld/persikofärg med microglitter i. Även dock lite större glitter partiklar i. Så lite duokromt lack:)  Härligt höst lack.
Bra pensel. Bra formula lite åt det tjockare hållet vilket tonic nail polish har. Två lager har jag på bilderna. Torkade snabbt.
Vad tycker ni?
Betyg 4/5

1 kommentar:

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!