fredag 25 augusti 2017

Nagelklämmor.

Hejsan på er. Jag har använt mina nagelklämmor flitigt nu ett tag. Och jag bara älskar dem=D

Lacka med glitter lack ofta för nu är det inte ens jobbigt att ta bort!

Blir en bomullspad med remover och lägg på nageln och på med en klämma och vänta några minuter. Sedan är det bara att torka av=D

Jag köpte mina på eBay men har även sett på wish. Det kanske finns även någon annan stans...

Har ni inga så tycker jag verkligen ni ska skaffa dessa.

Mitt betyg är 5/5

3 kommentarer:

  1. That looks like a great product :)

    SvaraRadera
  2. De verkar jättesmarta! Tror dock inte att jag skulle våga dränka mina naglar med remover så länge, är känsligare och försiktigare efter min nagellossning...

    SvaraRadera
  3. Sounds like a good way to remove glitter and save on the foil too! :-)

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!