onsdag 15 mars 2017

Superchic lacquer - awkward turtle

Hejsan på er. Onsdag igen då och som vanligt flyger tiden fram.
Och idag har jag ett så snyggt lack att visa , solen va framme för någon dag sedan och då passade jag på:)
Superchick lacquer - awkward turtle är ett oliv grönt holo lack och jag bara älskar  det:) även om det inte är någon sol så är det inte tråkigt heller..
Smal pensel o lite kort borst. Bra formula , två lager har jag på bilderna. O torkar fort.
Vad tycker ni?
Betyg 5/5
Gå in hos karin för fler bidrag :)

10 kommentarer:

  1. Åh så snyggt, vilken härlig grön holo.

    SvaraRadera
  2. Men alltså hjälp vad det här var snyggt, verkligen kanonfint! Väldigt fina bilder också!

    SvaraRadera
  3. Não sou fan de verdes, mas esse tá lindo demais!!


    Bjim...
    >>blog Usei Hoje<<
    Instagram | Twitter | Fan Page

    SvaraRadera
    Svar
    1. it was funny that you liked this, I love green nail polish=)

      Radera
  4. Wow, that's some seriously amazing rainbows! ♥

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!