fredag 6 januari 2017

Oriflame - mystic aqua

Hej. Idag va det ruktigt kallt här i söder -18°..Idag visar jag ett lack från oriflame . De har en del fina lack:) Detta va lite av en överraskning. Alltid lika kul när det händer.

Mystic aqua som det heter är ett  blå grönt lack vet ej om det är teal heller.. men det är ett härlig lack. Jag gillar det skarpt. Påminner det inte om essies lack Trophy wife som jag visade för ett tag sedan?
Bred pensel dock lite rinnig i formulan men det räckte med två lager.

Vad tycker ni?
Betyg 4/5

3 kommentarer:

  1. It is stunning. I love it :-D

    SvaraRadera
  2. I didn't even know that Oriflame made nail polish. I love the shimmer in it, it's beautiful :)

    SvaraRadera
  3. Fin färg och väldigt trevligt skimmer!

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!