onsdag 26 augusti 2015

I♥layla-N 06 Qe51

Godmorgon. Grön onsdag idag då:) vi har inte fått våran dator än..men den kommer väl snart.

Idag visar jag ett neon grönt lack från I♥layla. En härlig neon, vilket jag gillar.

Men mer är det inte...jobbigt formela, blir randigt i början jämnar ut sig på tredje lagret dock. Torkar hyfsat fort.bra pensel. Flaskan är på 5 ml. Men det höll knappt en dag. Färgen på naglarna åkte av i ett stycke på vissa naglar..vet ej om det har med under lacket att göra.??
Jag va på bvc med lilla hönan o skulle hälsa på sköteskan då flög det av o hon trodde jag tappade min nagel:)
Jag sa det va bara färgen som lossna...

Gå in hos Karin för fler bidrag:)

Vad tycker ni?

Betyg 3. 5/5 (för färgen är så snygg)

14 kommentarer:

  1. Helt galet fin neongrön. Synd att det åkte av så fort.

    SvaraRadera
  2. Fin och knallig färg! :D Kan mycket väl vara om du har ett gammalt baslack som det lossnade. Har hänt mig med när jag använde en gammal seg en.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Tror inte det är gammalt. .men man vet ju aldrig. .

      Radera
  3. Vackert! Synd på hållbarheten, måste vara baslacket.

    SvaraRadera
  4. Mmm gillar kulören mycket, men trist att det flög av.

    SvaraRadera
  5. What a gorgeous bold green. I love it :-D

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!