onsdag 1 juli 2015

Kubiss - shade no 63

Godmorgon på er. Solen skiner denna morgon:) Och så är det grön onsdag igen då.
Och idag visar jag ett budget märke som heter kubiss , har inte så stor erfarenhet av detta märke , har bara testat ett vitt lack innan.
Men nu är det detta gröna , shade 63 hur tråkigt är det med siffror..

Denna är rätt skir i konsistensen , har fyra lager. Smal pensel liten kork o rund så lite små jobbig att hålla i.
Men jag gillar färgen , äppelgrön:)
Torkar relativt fort ändå.
Någon annan som har testat från kubiss ,och vad tycker ni?
Gå in hos karin för fler fina bidrag:)

Betyg 4/5

7 kommentarer:

  1. Fin gröning och nej jag har aldrig testat någon Kubiss..än, men flaskan lät ju rätt jobbig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det va lite sisådär att hålla i penslen..ja tycker också det är en fin grön färg.

      Radera
  2. Håller med, trist med siffror! Har ett Kubiss-lack, men tror det står oanvänt. Kanske ska plocka fram det :) Det här var en härlig grön.

    SvaraRadera
  3. Helt UNDERBAR färg :)
    Gillar inte runda smala penslar, de ska vara platta och breda ;)
    Du har nog så rätt, det är otroligt trist med siffror... namn är så mycket bättre :)
    xx

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!