onsdag 24 juni 2015

Sensinity -vainilla 97

Hej , grön onsdag igen , o dagarna bara flyger fram , jag har fullt upp här hemma med snart en på 5 och en på 8 månader:D
Men nu till lacket o ut i dag är ett från sensinity vainilla 97.
Ett grönt härligt lack , och det ska va doftande antar att det ska dofta vanilj , men jag tyckte att det va en svag doft av kokos men jag vet inte.
Jag har ingen erfarenhet av dessa lack , då detta är första:)
Konsistensen va sådär rinnigt o lite halv tjockt.
Har tre lager på bilderna innan jag blev nöjd.
Dock så blev torktiden lite längre..
Penseln va okej , flaskan är på 7ml.
Men få testa andra lack också: P
Har ni testat dessa lack o vad är eran erfarenheter av det?
Gå in hos karin för fler bidrag:)

Betyg 4,5/5

7 kommentarer:

  1. Jag har ett neongrönt och ett neonorange i det märket (fr Ica) och tycker dom funkar bra, iaf för priset. Knalliga och härliga färger. Fin din färg också.

    SvaraRadera
  2. Körde ett på förra gröna ondagen. Skönt att måla med men åldras snabbare än andra lack.

    SvaraRadera
  3. Körde ett på förra gröna ondagen. Skönt att måla med men åldras snabbare än andra lack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan va bra att veta. Tur att det inte är så stora flaskor.

      Radera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!