måndag 29 juni 2015

Maybelline color show - ocean blue

Godmorgon  , vaknar upp till en regnig morgon idag , än så länge..
Hade barnkalas igår , för första gången för min snart fem åring..tycker man känner av det idag med:)

Men nu till dagens lack , ett från maybelline , ocean blue. Det är väl inget unikt med detta , men jag gillar det så mycket.
Ett mörkt blått lack mwd shimmer i , jag bara älskar det.
Men som vanligt så fångar inte min kamera detta , blir så less. Men det går kanske att googla...
På bilderna har jag två lager så det täcker bra.
Torkar fort med.
Överlacket denna gång är också från maybelline dr.rescue gel effect.

Gå in här för fler bidrag:)

Betyg 5/5

8 kommentarer:

  1. Unikt eller inte, härligt djup i färgen! Mörkblått med skimmer kan det inte bli för mycket av. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig , kan inte bli för mycket av det:)

      Radera
  2. Som Lottsky säger, unikt eller inte, det är väldigt fint. Känns som en färg som passar väldigt bra till svensk sommar =)

    SvaraRadera
  3. Oh wow what a gorgeous blue :-D <3

    SvaraRadera
  4. i love the almost glass fleck blue with the shimmer!

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!