onsdag 13 maj 2015

Nordic cap of sweden - NO47

Godmorgon i detta regninga land;) . Då va det onsdag igen då , grön onsdag hos karin .
Och idag har jag valt ännu ett från nordic cap , och det heter så sexigt som NO47.
Är ett ljust grönt lack , men nja tycker inte det va något så...jag gillar färgen dock , och även att det ser lite metallic ut:)
Men det är en tjock formela , penseldragen syns , även att det är 3 lager.
Torkar hyfsat snabbt ändå.
Nja blir nog inte fler gånger , tur det bara kostade mig en tia.
Fler som testat denna??

Betyg 1/5

5 kommentarer:

  1. Metalliskt gräs, rätt coolt! =)

    SvaraRadera
  2. Ser ju snyggare ut på dina bilder än hos AnnKicki men nja, frost är inte så fint...

    SvaraRadera
  3. Kul att vi visar samma, men som Karin säjer, dina bilder visar lacket bättre. Men huvva jag gillar det inte. Jo nyansen av grönt.

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!