söndag 19 april 2015

Wet'n wild megalast- under your spell

Jag har målat mina naglar med ett lack från wet'n wild som heter under your spell.
En härlig vinröd brun glittrig sak:) kanske lite åt duocromt , tycker det skiftar i olika lägen, jag gillar den , en härlig mörkt lack, passar bra till fest!!
På bilderna har jag 3lager innan jag blev nöjd , men det täcker bra.
Enda jag har problem med är de breda platta penslen , jag tycker inte om dem..tycker det blir jobbigt att lacka med men,men.
Hadde lite problem att fånga den härliga färgen på kort , men hoppas ni ser det.jag har ingen bra kamera..

1 kommentar:

  1. Interesting colour. I like the subtle shift. Looks good on you :-D

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!