lördag 25 april 2015

Maybelline - wine shimmer

Nu ska jag visa ett lack från maybelline color show , wine shimmer..
Jag älskar detta lack , rött med massa glitter i guld , lilla o andra färger , tror även det är ett jelly , men jag tycker det är så snyggt!!
I å med att jag har typ fyra lager så blir effekten på glittret så snyggt.
Men i vanlig ordning så har jag svårt att fota detta lack rättvist.. Suck.. Men det går kanske googla så ni få rätt bilder om ni tycker mina ser konstiga ut.

Som sagt har jag fyra lager , torkar hyfsat snabbt , pensel okej o formela okej också.
Varning för bildspam kanske..

Betyg 5/5

3 kommentarer:

  1. Gorgeous colour. I have one similar, but a different brand :-D

    SvaraRadera
  2. Det här lacket ser så snyggt ut! Jag har också det bland mina otestade så jag borde plocka fram det :D

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!