onsdag 8 april 2015

Depend - nr 426

Ja då va det grön onsdag hos karin o jag hakar på igen med en mörkgrön glittrig färg från depend.
Jag gillar det , men ingen haha känsla , mer en snäll o trevlig färg:)
Vet inte men det skiftar i blått oxå , så det kanske ska vara typ ett duochrome lack?!

På bilderna har jag två lager så den täcker bra. Torkar snabbt också , så bra för den som inte ha så mycket tid till övers , el ha små bsrn som dra i dig:)
Att depend kan va så olika , vissa är bara gahhh o vissa bara gillar man??

Bilderna blir sådär svårt för mig att fånga glittret.har ingen bra kamera..

Betyg 4/5

3 kommentarer:

  1. Antar att ljuset spökar lite att det är mer grönt irl. Riktigt fint iaf!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det gör det , och svårt att fota har ingen bra kamera , men det skiftar i färg plus att det är glitter i.

      Radera
  2. This is a really pretty shade. I do love ones like this :-D

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!