fredag 6 mars 2015

L'oreal - irresistible bonbon 005

Jag köpte några av loreal's nagellack , o först ut är irresistible bonbon 005.
Det är två lack i ett kan man väll säga , först målar man med färgen , sedan tar man top lacket. Vet inte riktigt vad det gör för funktion , kan nog måla med vilket top lack som helst!? Eller är det någon som läser detta som vet?
Men denna gillade jag inte alls tunn o skir konsistens låg inte stilla på nageln.
4lager + top lacket som följer med alla färger. Färgen va väldigt ljus , bra för den som vill ha diskreta färger. Tog längre tid att torka.
Hoppas inte alla e sådana...

Betyg 1/5

7 kommentarer:

  1. Tycker färgen var fin, lite sådär vårfräsch och enkel, men för skir. Ser nästan ut som att halva flaskan gått åt. Vad jag fattat så är tanken att 2i1lacket ska vara bra för dom som tex reser. Man tar med den där och har "allt" med sig. Typ.

    SvaraRadera
  2. Okej då vet jag.ja man se nästan hur rinnig konsistensen är.och ja halva flaskan gick åt....

    SvaraRadera
  3. I saw these polishes at the drugstore and did not understand either what is supposed to do? The color looks pretty, but the fact that in Switzerland is so freaking expensive!! 19 dollars for this??!! no, thanks.

    SvaraRadera
  4. You dont miss anything. i have one more and,i hope it 's better

    SvaraRadera
  5. I really like the shade. Sorry to see you are not so happy with it? that always is disappointing when you get a new polish and it lets you down :( xx

    SvaraRadera
  6. It's a nice pink. Shame it didn't please you! Boo to long drying times :-(

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!