onsdag 18 februari 2015

Essie- avenue maintain

Igår va jag på rusta o kika lite , hittade massa roligt:) bla hittade jag detta essie lack.och gissa vad..kostade bara 39kr.:)Avenue maintain heter det o är ett ljusare blå.svårt att sätta en färg på att , bilderna få visa istället.
Det va relativt lätt lack att måla med , ganska rinnigt , men täcker bra.
Hade räckt med ett lager kanske , men jag körde på två.
Torkar relativt snabbt.
Ser visst att jag inte tagit bort rester av färg , men va så ivrig att ta kort på naglarna.ni få stå ut;)
Betyg 5/5

4 kommentarer:

  1. I do like this colour of blue, looks great :-)

    SvaraRadera
  2. Riktigt fin färg! Synd att jag är så långt på från rustan, 39 kr är ju ett kanonpris!

    SvaraRadera
  3. Ja det va lite roligt att fynda gillar oxå färgen:)

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!